Adding class for each last sub menu item ...
12 years 1 month ago - 12 years 1 month ago #9085
by Xmass
Adding class for each last sub menu item ... was created by Xmass
Hi,
Thanks for this cool mod!
I was needed adding class information for each last sub menu item and each last menu item of each level.
I didn't find it in the options (but perhaps it's exist), so I make a few changes in modules/mod_accordeonck/helper.php to have it.
Not sure it's perfect php but it work fine for short menu (tested with 20 items and 2 levels)
file in attachment, search "Xmass" in file for modifications
class "branch_last" for last sub menu item
class "level_last" for last item of each level
Regards,
X.
For french readers :
Bonjour,
Merci pour ce module!
J'avais besoin de définir une classe pour chaque dernière entrée de sous-menu et chaque dernière entrée de chaque niveau de menu.
Je ne l'ai pas trouvé dans les options (mais ça existe peut-être). J'ai donc effectué quelques changement dans modules/mod_accordeonck/helper.php.
Ce n'est surement pas parfaitement codé, mais ça fonctionne bien sur des petits menus (10 entrées sur 2 niveaux)
Fichier en piéces jointe, cherchez "Xmass" dans le fichier pour trouver les modifications.
Classe "branch_last" pour chaque dernière entrée de sous menu
Classe "level_last" pour chaque dernière entrée de niveau
Cordialement,
X.
Thanks for this cool mod!
I was needed adding class information for each last sub menu item and each last menu item of each level.
I didn't find it in the options (but perhaps it's exist), so I make a few changes in modules/mod_accordeonck/helper.php to have it.
Not sure it's perfect php but it work fine for short menu (tested with 20 items and 2 levels)
file in attachment, search "Xmass" in file for modifications
class "branch_last" for last sub menu item
class "level_last" for last item of each level
Regards,
X.
For french readers :
Bonjour,
Merci pour ce module!
J'avais besoin de définir une classe pour chaque dernière entrée de sous-menu et chaque dernière entrée de chaque niveau de menu.
Je ne l'ai pas trouvé dans les options (mais ça existe peut-être). J'ai donc effectué quelques changement dans modules/mod_accordeonck/helper.php.
Ce n'est surement pas parfaitement codé, mais ça fonctionne bien sur des petits menus (10 entrées sur 2 niveaux)
Fichier en piéces jointe, cherchez "Xmass" dans le fichier pour trouver les modifications.
Classe "branch_last" pour chaque dernière entrée de sous menu
Classe "level_last" pour chaque dernière entrée de niveau
Cordialement,
X.
Last edit: 12 years 1 month ago by Xmass. Reason: les fichiers .php doivent être filtrés ...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
12 years 1 month ago #9095
by ced1870
Joomlack Webmaster and Developer
Replied by ced1870 on topic Adding class for each last sub menu item ...
salut
merci pour ta participation, je vais jeter un oeil à ça dès que je trouve un peu de temps
Ced
merci pour ta participation, je vais jeter un oeil à ça dès que je trouve un peu de temps

Ced
Joomlack Webmaster and Developer
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.201 seconds